Membres

mardi 1 septembre 2015

"The Crafty Time Challenge", "Anything but a Card"

Coucou tout le monde!

Hello everybody!

Aujourd'hui, je viens partager une grande nouvelle avec vous!

Today, I come to share a big piece of news with you!


Le thème de ce défi est "Tout sauf une carte"! ICI

The theme of this challenge is "Anything but a Card"! HERE

Voici ma création!

Here is my creation!

 
J'ai utilisé du papier "My Mind Eyes", collection "Lost & Found". J'ai encré les bords à l'encre "Distress Walnut Stain". J'ai découpé la forme avec la machine "Silhouette Studio".

I used some paper "My Mind Eyes", collection " Lost and Found ". I inked edges to the ink "Distress Walnut Stain". I cut the shape with the machine " Silhouette Studio ".

J'ai utilisé une image "Sherri Baldy" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Sherri Baldy" whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Dusty Concord".
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Frayed Burlap".
- Encre "Distress Abandoned Coral".

I colorized it in the following way:

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Dusty Concord".
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Frayed Burlap".
- Ink "Distress Abandoned Coral".

I thank you very much!

Hugs,

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire