Membres

mercredi 1 juillet 2015

"Stampavie & More", "Doily"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Et aujourd'hui, un nouveau défi commence!

And today, a new challenge begins!


Le thème de ce défi est "Doily". ICI

The theme of this challenge is "Doily". HERE

Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:

 
 J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock turquoise", du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier "Mix & Match". Sur le haut, j'ai collé un die-cut "Bordure" réalisé avec un dies "Noor!design". Sur les côtés, j'ai également collé des die-cuts "Bordure" réalisés avec un autre dies "Noor!design".

I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper " turquoise blue Bazzil Cardstock ", some paper " pink Bazzil Cardstock " and some paper " Mix and Match ". On the top, I stuck a die-cut "Border" realized with a dies " Noor! Design ". On sides, I also stuck die-cuts "Border" realized with another dies " Noor! Design ".


J'ai utilisé une image"Sugar Nellie"

I used an image "Sugar Nellie".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

-Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Peacock Feathers".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Frayed Burlap".
- Encre "Distress Spun Sugar".
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized it in the following way: 

- ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Peacock Feathers".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Frayed Burlap".
- Ink "Distress Spun Sugar".
- Glitter Stickels Diamond.

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". Autour de la fillette, j'ai tamponné un tampon "Swirls" (Denim Tampons) avec de l'encre "Versafine - Vintage Sepia". J'ai ensuite tamponné un tampon "Pois" avec la même encre.

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". Around the girl, I stamped a rubberstamp " Swirls " (Denim Stamps) with some ink " Versafine - Vintage Sepia ". I then stamped a rubberstamp "Peas" with the same ink.

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche puis du ruban "Vichy" vert. J'ai ajouté un noeud que j'ai réalisé avec du ruban "Organza rose".

Under the image, I stuck of the white lace then the ribbon green "Vichy". I added a knot which I realized with the ribbon " pink Organza ".


Pour la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Tourbillon rose.
- Rose rose et blanche (30 mm).
- Rose fermée rose.
- Lily turquoise.
- Rose crème (30 mm).
- Rose blanche et verte (20 mm).
- Lily blanche.
- Boules de neige roses.

For the decoration, I added the following embellishments:

- Pink whirlwind.
- Pink and white Rose (30 mm).
- Pink closed Rose.
- Lily turquoise.
- Rose cremates (30 mm).
- White and green Rose (20 mm).
- Lily white.
-Pink snowballs.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire