Membres

vendredi 1 mai 2015

"Card Mania", "Pearls and Swirls"

Bonjour à tous! 

Good Morning all! 


Un nouveau défi commence également sur le blog "Card Mania".

A new challenge begins on the blog "Card Mania".



Le thème de ce défi est "Perles et Swirls". ICI

The theme of this challenge is "Pearls and Swirls". HERE

 Voici ma réalisation!

This is my realization!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Action". La forme de ma carte a été découpée avec la machine "Silhouette Studio". A l'arrière, j'ai collé un "Doily" blanc de 12,5 cm de diamètre.

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper "Action". The shape of my card was cut with the machine " Silhouette Studio ". In the back, I stuck white " Doily " 12,5 cms in diameter.


J'ai utilisé une image "Sassy Studio Designs" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Sassy Studio Designs" which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" and pour les cheveux.
- Encre "Distress Wrom Lipstick".
- Encre "Distress Peacock Feathers".
- Encre "Distress Frayed Burlap".


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" and for hair.
- Ink "Distress Wrom Lipstick".
- Ink "Distress Peacock Feathers".
- Ink "Distress Frayed Burlap".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".


Pour la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Rose blanche et rose (30 mm).
- Lily turquoise.
- Marguerite rose.
- Lys coral.
- Daisy rose pâle.
- Daisy rose.
- Rose turquoise (25 mm).
- Tige jaune.
- Die-cuts "Papillons" réalisés avec un dies "Noor!design" et du papier doré.
- "Swirls - Perles" (Scrapberry's).

For the decoration, I added the following embellishments:

- White and pink Rose (30 mm).
- Lily turquoise.
- Pink Marguerite.
- Lily coral.
- Pale pink Daisy.
- Pink Daisy.
- Turquoise blue Rose (25 mm).
- Yellow stalk.
- Die-cuts "Butterflies" realized with a dies " Noor! Design " and some golden paper.
- " Swirls - Pearls " (Scrapberry's).


Je vous remercie pour votre passage ici et vous dis à très vite pour un nouveau projet! 

I thank you for your passage here and say to you see you soon for a new project!

Scrapbizssssss

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire