Membres

samedi 20 décembre 2014

"All Dressed Up", new Facebook's Challenge!

Bonjour à tous!

Hello everybody!



Un nouveau défi commence sur le groupe Facebook "All Dressed Up"!!!

A new challenge beginns on the Facebook's Group "All Dressed Up"!!!


Le thème de ce défi est "Brillant"! ICI

The theme of this challenge is "Glitter and Sparkle"! HERE


Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock crème" et du papier "StudioLight", "". Les bords sont usés avec le "Old Distresser".

I used some paper " Bazzil Cardstock cremates " and some paper " StudioLight ", " ". Edges are worn out with "Old Distresser".


J'ai utilisé un tampons "All Dressed Up".

I used a rubberstamps "All Dressed Up".

Je l'ai colorisés avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Crayon aquarelle jaune.
- Craie mauve.
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized it with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Pencil yellow watercolor.
- Mauve chalk.
- Glitter Stickels Diamond.

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". Ensuite, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". Then, I embossed with some powder " Frantage - Shabby White ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche puis du ruban "Vichy Violet".

Under the image, I stuck of the white lace of Calais then the ribbon " Vichy Violet ".


Ensuite, pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes ornées de feuilles réalisées avec un dies "Lily Of The Valley":

- Rose mauve et blanche (30 mm) (WOC).
- Rose crème (30 mm) (WOC).
- Rose blanche et mauve (20 mm) (WOC).
- Fleur de cerisier écru (WOC).
- Baies mauve (WOC).
- Lilidaft lilas (WOC).
- Rosebuds (WOC).
- Rose crème (15 mm) (WOC).

Then, for the decoration, I added the following flowers decorated with leaves realized with a dies "Lily Of The Valley":

- Mauve and white Rose (30 mm) (WOC).
- Rose cremates (30 mm) (WOC).
- White and mauve Rose (20 mm) (WOC).
- Flower of ecru cherry tree (WOC).
- Berries mauve (WOC).
- Lilac Lilidaft (WOC) .
- Rosebuds (WOC).
- Rose cremates (15 mm) (WOC).


Ensuite, j'ai ajouté un petit cadre réalisé avec un moule "Marianne Design" et de la pâte à modeler. Je l'ai décoré avec un noeud que j'ai réalisé avec du ruban "Organza mauve" et un petit charm "Coeur".

Then, I added a small frame realized with a mold "Marianne Design" and some Plasticine. I decorated it with a knot which I realized with the ribbon " mauve Organza " and a charm "Heart".

Pour finir, j'ai collé deux papillons réalisés avec des dies "Noor!Design". Je les ai décoré avec des demie-perles nacrées blanches.

To finish, I stuck two butterflies realized with dies " Noor! Design ". I decorated them with half white pearly pearls.


Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!

Maintenant, à votre tour de tenter votre chance!

Now, in your turn to try your luck!

Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


1 commentaire: