Membres

lundi 27 octobre 2014

"Treasered Times Rubberstamps", my Inspirational Creation

Bonjour à tous!

Hello everybody!

Ce matin, je viens partager ma création "Inspiration" pour "Treaserd Times Rubberstamps"!

This morning, I come to share my creation "Inspiration" for "Treaserd Times Rubberstamps"!


Voici ma création en images!

Here is my creation in images!



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier provenant du magasin "Action", du papier "Bazzil Cardstock turquoise" et une chute de papier "Inkido", "Hearts" (rouge à pois blancs). Les bords du papier imprimé sont usés avec le "Old Distresser".

For this card, I used some paper coming from the store " Action ", from some paper " turquoise blue Bazzil Cardstock " and a fall of paper " Inkido ", "Hearts" ( white polka-dot red). The edges of the printed paper are worn out with "Old Distresser".

Sur le haut de la carte, j'ai ajouté un die-cut "Snowflakes" réalisé avec un dies "Joy!Craft".

On the top of the card, I added a die-cut " Snowflakes " realized with a dies " Joy! Craft ".


J'ai utilisé un tampon "Treasered Times Rubberstamps", "Art By Miran".

I used a rubberstamp "Treasered Times Rubberstamps", " Art by Miran ".

Je l'ai colorisé de la façon suivante:

- Encre "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Salty Ocena".
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Distress Tea Dye".

- Glitter Stickels Diamond.


I colorized it in the following way:

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Salty Ocena".
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Distress Tea Dye".

- Glitter Stickels Diamond.


Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche et du ruban "Organza rouge". J'ai réalisé un nœud avec un morceau de ce même ruban que j'ai décoré d'une fleur "Petaloo" blanche.

Under the image, I stuck of the white lace and some ribbon " red Organza ". I realized a knot with a piece of the same ribbon which I decorated with a white "Petaloo's flower".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche (30 mm) (WOC).
- Daisies rouges (WOC).
- Rose blanche (20 mm) (WOC).
- Rose blanche (15 mm) (WOC).
- Fleur rouge.
- Rosebuds (WOC)
- Baies rouges.

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- White Rose (30 mm) ( WOC).
- Daisies red ( WOC).
- White Rose (20 mm) ( WOC).
- White Rose (15 mm) ( WOC).
- Red flower.
- Rosebuds ( WOC)
- Red berries.

Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and wish you an excellent day!


Hugs, 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire