Membres

lundi 20 octobre 2014

"Card Mania", "Buttons" with "Milk Coffee"

Bonjour à tous! 

Good Morning all! 


Un nouveau défi commence également sur le blog "Card Mania".

A new challenge begins on the blog "Card Mania".



Le thème de ce défi est "Boutons". ICI

The theme of this challenge is "Buttons". HERE


Voici ma réalisation!

This is my realization!



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock turquoise" et du papier "Prima Marketing".

To realize this card, I used some paper " turquoise blue Bazzil Cardstock " and some paper " Prima Marketing ".


J'ai utilisé une image "A Day for Daisies" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "A Day for Daisies" which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Mowed Lawn".


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Mowed Lawn".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold" et j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold " and I have embossed with some powder " Frantage - Shabby White ".


J'ai ajouté une rose blanche et rose (30 mm), une rose bleu turquoise (30 mm), un oeillet  blanc, une Daisy blanche, une "Lily" turquoise, une "Lilidaft" turquoise, une rose rose (20 mm) et des "Rosebuds".

I added a white and pink rose (30 mm), a turquoise blue rose (30 mm), a white carnation, a white Daisy, a turquoise blue "Lily", a turquoise blue "Lilidaft", a pink rose (20 mm) and "Rosebuds".


A votre tour maintenant de tenter votre chance de remporter le cadeau offert par notre sponsor! ICI

In your turn now to try your luck to gain the present offered by our sponsor! HERE


Je vous remercie pour votre passage ici et vous dis à très vite pour un nouveau projet! 

I thank you for your passage here and say to you see you soon for a new project!

Scrapbizssssss

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire