Membres

mardi 22 avril 2014

"Going Grey With Scrap-Creations" and "Just Inspirational Challenges" - New challenges!

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 

Un challenge commence également sur le blog "Going Grey With Scrap-Creations". 

A challenge also begins on the blog "Going Grey With Scrap-Creations".


Et le thème de notre défi est "Tout va". (ICI)

And the theme of our challenge is "Anything goes". (HERE)


Nous avons également un nouveau challenge sur mon blog de challenges "Just Inspirational Challenges". ICI

We also have a new challenge on my blog of challenges "Just Inspirational Challenges". HERE


Le thème de notre défi est "Bingo".

The theme of our challenge is "Bingo".


Notre sponsor est "Sassy Studio Designs".

Our sponsor is "Sassy Studio Designs".


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Joy!Crafts", un papier "Bazzil Cardstock blanc" et une chute de papier rose à pois blancs. Les bords sont usés avec le "Old Distresser". Tout en haut de ma carte, j'ai ajouté un die-cut "Bordure" réalisée avec un dies "Joy!Crafts". Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche très large.

For this card, I used a paper " Joy! Crafts ", a paper " white Bazzil Cardstock " and a fall of white polka-dot pink paper. Edges are used with "Old Distresser". At the very top of my card, I added a die-cut "Border" realized with a dies " Joy! Crafts ". Under the image, I stuck of the very wide white lace.


J'ai utilisé une image "Sassy Studio Designs", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Sassy Studio Designs", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau. 
- Encres "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Glitter Stickels Diamond.


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin. 
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Glitter Stickels Diamond.

J'ai collé mon image sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I stuck my image on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".



Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Diamond":

- Grosse rose lilas (30 mm).
- Grosse rose mauve (30 mm).
- Oeillet blanc.
- Roses blanches en tissu.
- Rose mauve (15 mm).
- Daisy rose.
- Boutons de roses blanches.
- Boutons de roses rose et crème.
- Bouton de rose rose.
- Oeillet rose et blanc. 
- Daghofly mauve.

For the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Diamond":

- Big lilac rose (30 mm).
- Big mauve rose (30 mm).
- White carnation.
- Cloth white Rose.
- Mauve Rose (15 mm).
- Pink Daisy.
- Buttons of white roses.
- Buttons of roses pink and cream.
- Button of pink rose.
- Pink and white carnation. 
- Daghofly mauve.

Ensuite, j'ai ajouté un die-cut "Swirls" et des die-cuts "Feuilles" réalisés avec des dies "Lily Of The Valley".

Then, I added a die-cut " Swirls " and die-cuts "Leaves" realized with dies "Lily Of The Valley".


Pour finir, j'ai ajouté un die-cut "Vintage Flourishes" réalisé avec un dies "Joy!Crafts". Dessus, j'ai collé trois demies-perles nacrées blanches.

To finish, I added a die-cut " Vintage Flourishes " realized with a dies " Joy! Crafts ". Above, I stuck three white pearly half-pearls.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire