Membres

jeudi 24 avril 2014

Ghest Designer for "Hanna & Friends Challenges", new challenge!

Hello tout le monde! 

Hello everybody!

Il y a peu, j'ai été choisie pour être "Ghest Designer" pour "Hanna & Friends Challenges"! C'est un réel plaisir et un grand honneur pour moi et je remercie toute l'équipe.

Not long ago, I was chosen to be "Ghest Designer" for "Hanna & Friends Challenges"! It is a real pleasure and a great honor for me and I thank all the team.



Un nouveau défi commence aujourd'hui!

A new challenge begins today!


Le thème de ce défi est "Couleurs préférées".

The theme of this challenge is "Favorite coulors".


Voici ma réalisation!

This is my realization! 



Pour cette carte, j'ai utilisé un papier fleuri, du papier "Bazzil Cardstock bleu" et des chutes de papiers. Les bords sont usés et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain". A droite, j'ai collé un die-cut "Bordure Papillons" orné de demies-perles nacrées blanches.

For this card, I used a flowery paper, some paper " blue Bazzil Cardstock " and falls of papers. Edges are used and inked to the ink "Distress Walnut Stain". To the right, I stuck a die-cut " Border Butterflies " decorated with white pearly demies-pearls.

Dans le coin supérieur gauche, j'ai ajouté un die-cut réalisé avec un dies "Noor!design", "Round 2". Il est également encré à l'encre "Distress Walnut Stain".

In the corner top-left, I added a die-cut realized with a dies " Noor! Design ", " Round 2 ". It is also inked to the ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé des "Magnolia". 

I used "Magnolia".

Je les colorisés de la façon suivante: 

- Encres "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau. 
- Encres "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Broken China". 
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Bundled Sage".
- Encre "Distress Black Soot".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Tumbled Glass".
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Walnut Stain".

- Glitter Stickels Diamond.


I them colorized in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin. 
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair. 
- Ink "Distress Broken China". 
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Bundled Sage".
- Ink "Distress Black Soot".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Tumbled Glass".
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Walnut Stain".

- Glitter Stickels Diamond.



Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Grosse rose rose (2 tons) (30 mm).
- Grosse fleur blanche et bleue.
- Oeillet rose et blanc.
- Rose blanche en tissu.
- Boutons de roses blancs.
- Oeillet blanc.
- Lilidaft bleue.
- Rose rose (15 mm).


For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Big pink rose ( 2 tones) (30 mm).
- Big white and blue flower.
- Pink and white carnation.
- Cloth white Rose.
- Buttons of white pink.
- White carnation.
- Blue Lilidaft.
- Pink Rose (15 mm).

A ces fleurs, j'ai ajouté des die-cuts "feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley" ainsi qu'un die-cut "Swirls" réalisé aussi avec un dies "Lily Of The Valley".

In these flowers, I added die-cuts "leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley" as well as a die-cut " Swirls " realized also with a dies "Lily Of The Valley".


Maintenant, c'est à votre tour de réaliser un projet et de tenter votre chance pour remporter un cadeau!

Now, it's your turn to realize a project and to try your luck to to gain a present!


Je vous souhaite une excellente journée!

I hope you a lovely day! 



1 commentaire:

  1. Ta carte est magnifique, j'adore en plus le papier avec les fleurs. bisous

    RépondreSupprimer