Membres

lundi 16 septembre 2013

"Scraper's Delights", Inspiration Post...

Hello mes amis! 

Hello my friends! 

Aujourd'hui je viens vous présenter une petite carte pour "Scrapper's Delights"!

Today I come to present you a small card for "Scrapper's Delights"!



Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Bazzil Cardstock Rose", un papier "Bazzil Cardstock blanc" et deu papier "Prima Marketing", collection "Zephir". 

For this card, I used a paper "Bazzil Cardstock Rose", a paper " white Bazzil Cardstock " and a paper " Prima Marketing ", collection " Zephir ".

Les bords sont usés avec le "Old Distresser" puis encrés avec de l'encre "Distress Tea Dye". 

Edges are used with "Old Distresser" then inked with some ink "Distress Tea Dye".

J'ai également ajouté un doily réalisé avec la "Cuttlebug" et un dies "Cherry Lynn Designs" et je l'ai également encré avec de l'encre "Distress Tea Dye". 

I also added a doily realized with "Cuttlebug" and a dies " Cherry Lynn Designs " and I also inked it with some ink "Distress Tea Dye".


L'image utilisée est une image "Scrapper's Delights", "Nerissa Mermaid" que vous pouvez trouver ICI.

The used image is a image " Scrapper's Delights ", "Nerissa Mermaid" whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau. 
- Encre "Distress Walnut Stain" et "Distress Tea Dye" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick" pour le rose. 
- Encre "Adirondack Aqua" mélangée avec de l'encre "Distress Tumbled Glass" pour le bleu-vert. 
- Encre "Distress Tea Dye" pour le colier de coquillages. 


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin. 
- Ink "Distress Walnut Stain" and "Distress Tea Dye" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick" for the pink. 
- Ink "Adirondack Aqua" mixed with some ink "Distress Tumbled Glass" for the blue-green. 
- Ink "Distress Tea Dye" for the colier of shells.

L'image est découpée puis collée avec des morceaux de mousse 3-d sur un die-cut réalisé avec la "Cuttlebug" et un dies "Joy! Crafts", "Round 2". Le bord est encré à l'encre "Distress Tea Dye". 

The image is cut then stuck with foam pieces 3-d on a die-cut realized with "Cuttlebug" and a dies " Joy! Crafts ", " Round 2 ". The edge is inked to the ink "Distress Tea Dye".


Sous l'image, j'ai ajouté de la dentelle blanche puis un morceau de ruban "Seam Pink". J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban et je l'ai collé à gauche mon image. Je l'ai ensuite décoré d'un petit coeur nacré et d'une petite rose blanche (10 mm). 

Under the image, I added of the white lace then a piece of ribbon " Seam Pink ". I realized a bow with a piece of the same ribbon and I stuck it to the left my image. I then decorated it with a small pearly heart and with a small white rose (10 mm).

Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes: 

- Une grosse rose rose shabby (30 mm).
- Deux roses en tissu blanches. 
- Deux roses bleu turquoise (15 mm).
- Deux boutons de roses fermées blanches.
- Une rose rose (15 mm).
- Une rose blanche Kaisercraft (20 mm). 
- Une grosse fleur rose Kaisercraft (30 mm). 
- Deux feuilles en papier blanches.

Toutes les fleurs sont recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle". 

A ces fleurs, j'ai ajouté des "Swirls" réalisés avec la "Cuttlebug" et un dies "Joy!Crafts". 

For the decoration, I added the following flowers: 

- A big pink shabby rose (30 mm).
- Two white cloth roses. 
- Two turquoise blue roses (15 mm).
- Two buttons of white closed roses.
- A pink rose (15 mm).
- A white rose Kaisercraft (20 mm). 
- A big pink flower Kaisercraft (30 mm). 
- Two white paper leaves.

All the flowers are covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle".

In these flowers, I added "Swirls" realized with "Cuttlebug" and dies "Joy! Crafts".

Pour finir, j'ai réalisé deux petits papillons dans une chute de papier rose avec une petite perforatrice. 

To finish, I realized two small butterflies in a fall of pink paper with a small puncher.


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée! 

I thank you for your passage here and wish you an excellent day!



A très bientôt! 

See you later! 


Scrapbizsssss

Scrapkissessss

Je tente ma chance aux défis suivants: 

I try my luck in the following challenges:

- Défi du blog "Cuttlebug Mania": Nature - Back to nature.
- Défi 85 du blog "Wild Orchid Crafts": Ajouter un die cut - Add a die cut.
- Défi 60 du blog "Deep Ocean": Au revoir l'été - Goodbye Summer.


Vous pouvez trouver le matériel dans la boutique "Cards Und More", ICI.

You can find the material in the shop " Cards Und More ", HERE.

Tim Holtz distresser de papier et coupe-filStamp Pads Dye Tea Distress Ink ™ Distress Ink ™ Tampons lambeaux RoseDistress Ink Stamp Pad ™ brou de noixDistress Ink ™ Tampons de photo vintageStamp Pad Distress Ink ™ Worn LipstickDistress Ink Stamp Pad ™ dégringolé verreBande de mousse 3D - 2 m rôle, 3mm d'épaisseur Cutting & Embossing pochoir NOOR design - Modèle ronde 2  Perlenherzchen blanc, 10 pièces Joy Crafts Cutting & Embossing pochoir - Flourishes floraux 4 

2 commentaires:

  1. So, sooooooo soft, sweet, feminine & beautiful Yulis! Thank you so much for playing along with the WOC Challenge.♥

    RépondreSupprimer
  2. So cute :) Thanks for playing with us at the Wild orchid Challenge this week ♥

    RépondreSupprimer